Cinta , Kasih sayang , Semua ini tidak akan pernah padam sehingga saya menutupkan mata ini buat kali terakhir , Percayalah sayang :')

Single Dah ? O.o

Ehhh ? Awak dah 'Single' ?
Cepatnye berlalu hubungan awak dengan 'Crush' awak tuu .
Time awak cakap awak dah single tuu , mengalir airmata saya bertapa happynye saya . Jadi tak sia-sialah saya tunggu awak selama ni . Dan inilah saat-saat yang saya nantikan . Saya akan jaga awak dan kali ini saya janji saya tak akan ulang semua kesilapan saya dulu . Saya janji . Tapi ......................

Kenapa awak still taknak terima saya lagi ? Dulu awak jugak yang cakap , ' Tunggu su yea daus , su janji su akan kembali dalam hidup daus semula ' Saya ingat lagi kata-kata awak tuu . :') Kenapa awak still nak biarkan saya terus menuggu awak ? Saya ade perasaan jugak . Please jangan buat macam ni dekat saya .


Nampakanya kisah kite ni belum berakhir lagi . Apalah yang akan terjadi lepas ni ?
Just mampu Wait And See :')

No comments:

Post a Comment

*assalamualikum*
*Tinggalkan komen anda disini*
*SATU pun jadilah*..!! (heheh)