Cinta , Kasih sayang , Semua ini tidak akan pernah padam sehingga saya menutupkan mata ini buat kali terakhir , Percayalah sayang :')

Move On Or Terus Menunggu ? :'|

Move on ?
Adakah saya mampu untuk move on ? Adakah saya mampu untuk melupakan awak ? Adakah saya mampu untuk melupakan semua kenangan kite ? Adakah saya mampu untuk melupakan semua pahit manis sepanjang kite bersama ? :'/

Sampai sekarang saya still takmampu nak buat pilihan . Trus menunggu awak , ataupon move on ? Saya buntu . Saya tak kuat nak lalui semua ini . Maybe inilah cabaran yang saya harus lalui walaupon perit . 



Now saya sendirian . Hanya bertemankan memory kite bersama . Apa yang patut saya buat ? Move on or trus menunggu dia ? Tolong saya :')

No comments:

Post a Comment

*assalamualikum*
*Tinggalkan komen anda disini*
*SATU pun jadilah*..!! (heheh)